"Πριν 1 εβδομάδα με πήραν τηλέφωνο από την vodafone για να μου κάνουν προσφορά έτσι ώστε να φύγω από την cosmote και να πάω σε αυτούς με τη διαδικασία της φορητότητας...



Τους εξήγησα ότι δεν με ενδιαφέρει γιατί θέλω 3 μήνες για να λήξει το συμβόλαιο με την cosmote και αν έφευγα τώρα θα πλήρωνα ρήτρα.

Μου είπαν αντ' αυτού ότι αν έφευγα θα μου έδιναν το iPhone δώρο και 10% έκπτωση στο πάγιο (πρόγραμμα vodafone unlimited 50).
Μ' άρεσε η προσφορά και λέω χαλάλι η ρήτρα στην cosmote.

Πήγα σε κατάστημα της Vodafone για να κάνω την διαδικασία. Μετά από 1 μέρα με πήρε η cosmote τηλέφωνο για να με ρωτήσει τον λόγο που φεύγω και της είπα τι ακριβώς συμβαίνει. Οκ είπε και τελείωσε η επικοινωνία.

Την επόμενη μέρα με παίρνει η Vodafone τηλέφωνο για να μου πει ότι η προσφορά τελικά ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. (ουτε το τηλέφωνο ουτε η εκπτωση)

Έπεσα από τα σύννεφα. Τους λέω ότι είναι ψεύτες και έτσι τραβάνε πελάτες από άλλες εταιρίες.
Πήγα ακύρωσα την φορητότητα και μου είπαν ότι μπορεί να με ξαναπάρουν τηλέφωνο για νέα προσφορά. Ας τολμήσουν οι ψεύτες και θα δουν...
Μακριά από τις προσφορές της Vodafone."

troktiko