"Ημουν ενας υποψηφιος κι εγω στις φετινες πανελληνιες και οπως ολοι πηρα χτες τα αποτελεσματα μου. Τελικο σκορ: 15455 μορια . Το γεγονος οτι ανηκω σε τριτεκνη οικογενεια με εκανε να αισθανομαι...



χαρουμενος αφου θα σπουδαζα Φυσικο οπως ηθελα, περνόντας στην επαρχια και παιρνοντας μεταγραφη συμφωνα με το νομο που ισχυει, στην Αθηνα, τοπο διαμονης μου. Ολα αυτα μεχρι σημερα το πρωι οπου και διαβασα οτι μπαινει πλαφον στις μεταγγραφες. Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι με ποια λογικη αναγκαζουν εμενα και πολλους ακομα υποψηφιους να βρισκονται σε τετοια θεση τωρα, ενω ολη η χρονια σχεδιαζοταν με το μαξιλαρακι που προσφερε αυτος ο νομος. Πως γινεται λιγες μερες πριν κανω το μηχανογραφικο μου να αναγκαζομαι να αναθεωρησω οτι εχω σκεφτει και αυτη τη στιγμη η εισαγωγη μου σε μια σχολη να γινεται ενας γριφος; Βεβαια το ενα λαθος φερνει το αλλο. Οταν κυριοι πολιτικοι φερνετε την οικονομια σε τετοιο επιπεδο, φοβαστε την ανεργια, βγαζετε ενα μηνα πριν τις πανελληνιες τη βαση του 10 και τωρα βλεποντας οτι οι σχολες γεμιζουν ακομα και με μαθητες του 5 και του 6, κοβετε προνομια σε ανυποπτο χρονο αλλα βεβαια! Παντα ετσι γινεται. Εσας δεν σας ενδιαφερει αν θα σπουδασω αυτο που θελω, δεν σας ενδιαφερει αν αυτη τη στιγμη κοιταω χαμηλοτερες σχολες για να μπω. Δεν σας ενδιαφερει η περιπτωση να σπουδασω μακρια απο την οικογενεια και τους φιλους μου. Γιατι εσεις ειστε βολεμενοι, οπως και τα παιδια σας. Γιατι εσεις θα διοριστε το παιδι σας καπου. Γιατι θα το γλυτωστε απο το στρατο, βαζοντας τον να πινει καφεδακι σε καποιο γραφειο, κοντα παντα, στο σπιτι. Γιατι εσεις θα παρετε τη μιζα σας και δεν θα σας νοιαζει τιποτα. Βεβαια θα κανω και την αυτοκριτικη μου. Θα μπορουσα να διαβασω περισσοτερο για να βγαλω τον απαιτουμενο βαθμο. Το γνωριζω αυτο. Αλλα δεν δεχομαι σε καμια περιπτωση αυτη την αλλαγη των νομων στο τελος της χρονιας, μετα τις Πανελληνιες. Θα μπορουσατε τουλαχιστον να μας δωστε περιθωριο να σκεφτουμε και να οργανωθουμε. Ελεος πια σε αυτη τη χωρα! Δεν παει αλλο αυτη η κατασταση. Δωστε πια τη σημασια που πρεπει στην Παιδεια! Δεν ειμαστε πειραματοζωα..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


troktiko