"Προχθές πήγα (δυστυχώς) στο ΙΚΑ Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης για μια προληπτική αιματολογική εξέταση. Η κατάσταση τραγική...Ο ένας να σπρώχνει τον άλλον, φωνές και μια απίστευτη βρώμα παντού...



Ξέρετε που μας έπαιρναν αίμα? Πάνω σε ένα γραφείο!!! Ναι έτσι χύμα...
Κάποτε ήρθε και η σειρά μου...Τι το ήθελα...Μου αρπάζει το χέρι και μου χώνει την σίρηγγα όπως να ναι... Ουτε καν αίμα δεν μπορούσε να βγει από το χέρι μου...Ουτε κατάλαβα που με τρύπισε...Πονούσα πάρα πολύ και αυτή έψαχνε να βρει ακόμα την φλέβα... Τελικά δεν κατάφερε να μου πάρει αίμα. Έβγαλε την σίρηγγα και πέθανα απο τον πόνο. Σταμάτησα να αισθάνομαι το χερι μου και ζαλίστηκα. Δεν ένιωθα καθόλου τα δάχτυλα μου...Φοβήθηκα τόσο πολύ...Με αποκάλεσαν "λιγόψυχη"!!! Οι φωτογραφίες δείχνουν το αν είμαι λιγόψυχη ή όχι... Δύο μέρες τώρα δεν μπορώ να δουλέψω εξ αιτίας μιας άσχετης που δεν ξέρει να κάνει σωστά την δουλειά της.
Το ΙΚΑ τελικά για ποιον λόγο το πληρώνουμε?

ANAΓΝΩΣΤΗΣ


τροκτικό